Kort bericht over de aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Expeditie 1 - WaarBenJij.nu Kort bericht over de aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Expeditie 1 - WaarBenJij.nu

Kort bericht over de aankomst

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Expeditie

04 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Ik heb nog geen verslag van vandaag gemailt gekregen maar die verwacht ik morgen nog wel. wel heb ik een sms gekregen vanuit Gambia:
Hoi Marleen, alles goed, we zijn in Gambia. vertraging maar verder ok. het is lekker warm en we kijken uit naar de ontmoeting.

Ik hoop trouwens dat iedereen die dat heeft aangegeven ook een mailtje krijgt dat er dus een nieuw bericht op de site staat want dat was wel de bedoeling...

• 04 Juni 2009 - 20:26

Jamie :

heey ayla ik hoop dat je het een beetje leuk krijgt daar we hebben trouwens vandaag al je rooster gemist :P
    heel veel plezier allemaal in Gambia

• 05 Juni 2009 - 08:24

Henk En Alice:

Hallo allemaal, Fijn om te horen dat jullie reis goed is verlopen. Geniet van jullie tijd daar.....

• 05 Juni 2009 - 12:05

An, Lot, Lien & Sav:

Hee Han & Lau!!

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We wensen jullie nogmaals ontzettend veel plezier! Wat is het toch rustig zonder jullie...

Veel liefs,
    xxxx

• 05 Juni 2009 - 13:50

Henk En Wouke:

Wat jammer van die vertraging,maar hopen dat jullie hotel er mooi uitziet en dat jullie allemaal lekker geslapen hebben,wij wensen jullie veel plezier in deze week in Gambia en dat het bezoek aan de school vandaag goed is verlopen succes

• 05 Juni 2009 - 20:08

Andre:

Heey Woellie
    Hoe gaat het met je?
    Hebben jullie het gezellig daar? Hoe was jullie eerste hele dag daar in Gambia?

• 05 Juni 2009 - 22:04

Bianca En Sonja:

hoe is het daar in gambia, goede reis gehad?
    je paardje maakt het goed.
    Maak er een leuke tijd van!!!
    Groetjes
    Bianca en sonja en de beestenbende

• 06 Juni 2009 - 07:44

Mariah:

Hoi Hanneke en Laura,

Hoe is het?
    Het klinkt allemaal super:D.
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.

Nogmaal heeeel veel plezier en tot gauw!

Dikke kus Mariah