Dagverslag 4 juni - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Expeditie 1 - WaarBenJij.nu Dagverslag 4 juni - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Expeditie 1 - WaarBenJij.nu

Dagverslag 4 juni

Door: Lisanne Hogeveen

Blijf op de hoogte en volg Expeditie

07 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Dagverslag 4 juni

Vandaag moesten we om 5.45 op school zijn. Toen iedereen er was hebben we even afscheid genomen van de ouders/familie/broers/zussen en vrienden. Daarna zijn we vertrokken naar Zaventum (Belgie). We moesten eventjes wachten tot iedereen er was en hebben ingecheckt. Ook moesten we nog door de douane. Bij een paar mensen moesten de tassen worden doorzocht. Vooral de printer die Tine had meegebracht heeft al voor een hoop problemen gezorgt. Maar alles is goedgekozen. Op het vliegveld mocht iedereen eventjes rondlopen en iets leuks kopen.

We zijn daarna met zijn allen naar de ‘ gate’ gelopen. Vervolgens mochten we het vliegtuig in en hebben daar een uur moeten wachten door een technisch probleem. We kwamen ongeveer rond 7 uur Nederlandse tijd aan in Dakar. Eventjes gewacht in het vliegtuig en toen weer doorgevlogen naar Gambia.

Eenmaal aangekomen in Gambia kwam er een klap warmte en benzine lucht ons gezicht in. Nadat we onze koffers hadden opgehaald stonden de mensen van de kerk en de school al klaar om ons op te halen. Ze waren allemaal heel vriendelijk en aardig. Iedereen was heel erg enthousiast dat we er waren.

We zijn toen met busjes naar het Leybato hotel gereden. Daar hebben we wat gepraat met de Gambiaanse mensen en hebben we patat gegeten. Daarna is iedereen naar zijn kamers gegaan. De kamers zijn mooi en zien er goed uit. De douche is best wel lekker, maar af en toe hapert het een beetje. De eerste indruk van Gambia was geweldig! We zijn erg benieuwd naar wat we allemaal te zien krijgen.

• 07 Juni 2009 - 17:15

Xandra:

wat leuk dat jullie het zo enorm leuk hebben met elkaar. waar blijven jullie fotos en filmpjes?we wachten er met smart op.

Lieve Ayla,
    vandaag uyna gelongeerd ging prima ze was heel knuffelig. sonja en bianca missen je wel hoor! het regent hier pijpenstelen en het is koud. we zijn jaloers op jullie.

kus mam

• 07 Juni 2009 - 19:58

Florian En Lianne:

Hoi Ayla,

Wat fijn dat het allemaal goed gaat daar in Gambia en dat jullie allemaal leuke dingen meemaken. Is het eten lekker of zijn het alleen maar patatjes? We kijken uit naar het volgende bericht vanuit Gambia.

Dikke kussen van ons allen,
    Floor, Lianne, Merel, Roos en Linde

• 07 Juni 2009 - 21:30

Sonja En Bianca :

Hey ayla,

Hoe gaat daar? volgens mij hebben jullie het wel naar julie zin geniet ervan.
    Met uyna gaat het super goed! vrijdag gereden was super braaf!!! morgen ga ik weer rijden.
    Tot gauw en knuffel van de beesten.

Groetjes Bianca en sonja en de beesten en een dikke hinnek(hihhiii) van uyna

• 10 Juni 2009 - 17:17

Sanne En Lars:

hey Ingmar,

Is het lekker daar in Gambia?????
    Nog veel plezier daar!
    groetjes uit Nijkerk

eric henriette sanne en lars