Dag 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Expeditie 1 - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Expeditie 1 - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Expeditie

07 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Het 1e smsje uit gambia over dag 3:
We hebben vandaag de school bezocht. We hebben geschilderd op de buiten en binnenkant. ook hadden we autopech.
Kus van ons allen!

2e sms (bijna 1 uur later):
Wereldnieuwswe hebben langs de weg de gambiaansche president een hand gegeven, hij stopte speciaal voor ons.
Kusjah

• 07 Juni 2009 - 13:04

Lotte:

Hallo allemaal!
    Hebben jullie de president een hand mogen geven?! Wat super vet zeg!
    Jammer van de autopech.. Alles nog wel goed kunnen oplossen?
    Liefs!

• 07 Juni 2009 - 13:10

Gea:

Waar autopech al niet goed voor is, geweldig. We worden steeds nieuwsgieriger naar jullie verhalen en natuurlijk de foto's.
    Jullie hebben het daar dus lekker warm, nou hier hebben we de verwarming weer aan.
    Groetjes vanuit Nijkerk

• 07 Juni 2009 - 13:29

Savannah:

Wat een geluk zeg! Dat je de president maar aan mag treffen! Leuk zeg! Wel vervelend dat jullie autopech hadden... Hopelijk hebben jullie het snel op kunnen lossen!

xxx

• 07 Juni 2009 - 15:08

Christian:

Hoihoi

Zozo doe maar luxe hoor. De presisdent van Gambia.. Alles goed daar? Veel plezier nog!!

kus

• 07 Juni 2009 - 18:24

Mieke Van Vliet:

Atopech en de president tegenkomen...hoe verzin je het....
    alle verhalen klinken super.
    geniet er maar van
    groeten uit een regenachtig hoevelaken